Ada apa dengan 12.12.12?

loading...
Hari ini 12.12.12...

Aku melihat diri sendiri. Ke mana arah tujuan hidup ini mulai dari masa sekarang. Apakah aku menjadi sesuatu yang bersinar ataupun sekadar batu di tepi jalanan? Di mana hendak dimula? Apakah langkah baru dengan azam baru sudah terlewat buatku? Kerana akhir tahun semakin dekat, tahun baru sedikit demi sedikit mulai menampakkan sinarnya...di manakah aku nanti? Apakah masih ditakuk lama dengan lakaran idea yang tak bercambah, mati begitu saja!



Harus aku berbuat sesuatu. Minat dan cinta pada karya-karya kreatif bukannya sudah padam, tetapi bidang tuntutan kerjaya dan persekitaran begitu menghadkan idea dan ilham untuk bercambah...tetapi aku masih cintai novel-novel tulisan penulis berbakat dan bijak. Kadangkala aku cemburu juga, masa begitu menyayangi mereka. Tak mengapalah, aku sekadar jadi pembaca setia dan peminat rahsia yang tak jemu-jemu menyokong setiap karya maya ataupun realiti.

Masih aku tertanya-tanya, apakah masih ada pembaca yang berkunjung ke teratak mykarya.net ini? Kepada sesiapa yang berkenaan, bacalah selagi sudi kerana sebenarnya mykarya.net tetap berdiri di sini. Cuma entah bila kesinambungan novel-novel ini akan terjadi...semoga ada kudratku di situ suatu hari nanti...

Sebuah luahan sebagai titik permulaan...
beranikah untuk memulakan semula?
hanya masa yang bakal menentukan!

aynora nur 12.12.12 

No comments

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.