Drama Korea Dan Sinopsis Only Love

loading...
Drama Korea Dan Sinopsis Only Love - Only Love atau I just want to love adalah drama korea terbaru yang telah ditayangkan di ONE TV ASIA saluran 393. Drama ini telahpun ditayangkan bermula 30 Januari 2015.


Drama Korea Only Love



Sinopsis Drama Korea Only Love


Only Love dibintangi oleh Seo Ha-joon sebagai Kim Tae-yang, Im Se-mi sebagai Choi Yoo-ri, Lee Kyu-han sebagai Choi Jae-min, Nam Bo-ra sebagai Kim Saet-byul, Yoon Jong-hoon sebagai Kim Woo-joo, dan Kim Ye-won sebagai Hong Mi-rae.

Only Love adalah kisah masa kini dan drama cinta yang menarik. Ia kisah percintaan dan persahabatan antara tiga pasangan. Kim Tae Yang adalah seorang doktor yang bercinta dengan Choi Yoo-ri, seorang penerbit penyiaran. Manakala Lee Kyu Han sebagai Choi Jae Min, seorang eksekutif disebuah syarikat pakaian yang menjalin hubungan dengan ibu tunggal bernama Kim Saet Byul.

Kim Woo Joo pula bercinta dengan seorang wanita yang lebih tua darinya bernama Hong Mi Rae. Kisah Only Love akan menceritakan perjalanan percintaan mereka dan perhubungan yang penuh cabaran.


Plot Only Love Pada Awal Episode 


Tae-Yang (Seo Ha-Jun) adalah seorang doktor yang baik hati dan berkeyakinan tinggi. Dia berpendapat bahawa keluarganya bukanlah ahli keluarganya yang sebenar. Mendiang Pak Ciknya merupakan ayahnya yang sebenar. Tetapi dia berlagak seolah-olah tidak mengetahui rahsia tersebut.

Sementara itu, penerbit stesyen TV, Yoo-Ri bertemu Tae-Yang untuk menemuramahnya. Dia tertarik kepada Tae-Yang dan jatuh cinta.

Mula ditayangkan pada 30 JANUARI 2015, setiap hari Isnin hingga Khamis 10.10PM / 9.10PM waktu Jakarta.

Oleh kerana ia kisah tiga pasangan yang saling mencintai, sudah tentu kisah drama korea Only Love mengandungi tema jurang usia dalam percintaan, ikatan persaudaraan, kisah anak angkat, orang kaya dan kemiskinan hidup. 

Info Drama Korea Only Love


Pengarah: Ahn Gil-Ho
Penulis: Choi Yoon-Jung
Penyiar: SBS
Jumlah Episode: 123
Bahasa: Korean


No comments

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.