Header Ads

Cerita Seram 3: Syaitan

#Cerita Seram 3: Syaitan - Beli buku Cerita Seram 3: Syaitan di Bookcafe.com.my. Cerita seram yang paling seram dan tak pernah anda dengar pun ada...

Bila beli buku lebih dari RM100, penghantaran adalah percuma ke Semenanjung Malaysia. Sekiranya pelanggan membeli buku bernilai RM100 ke bawah, anggaran kos penghantaran ialah RM6. Rujuk polisi penghantaran kami : http://bookcafe.com.my/my/shipping-policy.html

Format: Paperback
Saiz: 5" x 7”
ISBN-13: 978-967-0723-40-2
Jumlah Muka Surat: 176
Berat (Kg): 0.16
“Assalamualaikum bang, saya bapa kepada pesakit katil hujung tu. Boleh kita borak kejap kat luar?” tegur seorang bapa pesakit dari wad yang sama. “Semalam Farish nampak hantu ke bang?” pemuda tadi memulakan bicara. “Dia cakap ada pocong datang tengok dia. Biasalah bebudak, dah sakit gitu macam-macamlah meracau.” Bob cuba berdalih tak mahu sensasikan cerita semalam.
“Bang, apa yang Farish nampak tu betul bang. Saya sendiri nampak pocong tu. Cuma yang Farish nampak tu satu, tapi saya nampak dua bang!” pemuda tadi separa tinggi nadanya. “Apa yang kau nampak? Kat mana?” Bob mula bertanya. “Macam ni bang. Masa abang bangun nak kencing, saya terjaga kejap. Saya pandang Farish, saya nampak ada satu susuk tubuh baring sebelah Farish, saya ingat abang. Lepas tu saya teringat saya nampak abang masuk tandas. Saya buku mata sikit, saya nampak yang baring tu berbungkus bang. Saya terperanjat saya baring tegak pandang ke atas, masa inilah saya menggigil hampir nak menjerit bang.”

“Uish kenapa? Apa yang kau nampak?” Bob teruskan soalan.

“Bang, ada dua ekor pocong berbungkus atas siling baring merenung saya bang. Tuhan je tahu saya nak menjerit macam mana. Suara rasa berbuku dekat kerongkong. Saya baca apa saja yang terlintas. Dekat 5 minit baru dua ekor tu hilang bang. Sumpah, Farish bercakap benar bang. Ada hantu dalam wad ni.”

Best kan treaser dia...ada 34 unit sahaja. Cepat beli sebelum terlambat!! Jom!
Advertisement

2 comments:

  1. Best ke bukut tu? tajuk mcm seram giler. #LakarHidupSendiri http://www.fauzisabri.com/

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.