Header Ads

Beli Akadku Yang Terakhir Online Di Bookcafe

Beli Akadku Yang Terakhir Online Di Bookcafe. Kini anda boleh beli buku secara online di Bookcafe yang boleh ditempah, bayar dan terima buku depan pintu rumah anda dengan segera. Daftar jadi ahli Bookcafe pun senang, hanya perlukan beberapa minit daripada masa anda...

Ingin beli buku Akadku Yang Terakhir? Jangan pening-pening, terus je tekan SINI dan anda dah boleh order. Mudah, kan?

Beli Akadku Yang Terakhir Online Di Bookcafe


Jika anda ingin beli buku Akadku Yang Terakhir yang kini sedang ditayangkan sebagai drama bersiri di Astro saluran 123 setiap hari jam 6.00 petang hingga 7.00 malam, anda boleh beli secara online di Bookcafe.Com. Nak order lebih dari satu pun boleh, kemudian boleh pakat-pakat jual pada kekawan yang tak sempat pergi beli kat kedai buku...heheh...

Jangan risau! Bookcafe ada lebih 100 unit buku yang masih ada dalam stok...



=============================
Harga : RM37.00
Harga Baru: RM27.75 (diskaun 25%)

ID produk : 978-967-0448-65-7

Format : Kulit Nipis

Penerbit : Kaki Novel

Tarikh terbitan : 30 Apr 2014

Berat (kg): 0.74

Sinopsis Akadku Yang Terakhir:-


Tugas sebagai seorang Pakar Psikoterapi telah menemukan Rania Baheera dengan seorang duda yang tiga kali berkahwin, tiga kali bercerai tanpa sebab bernama Irham Zahri. Dan keengganan Irham Zahri untuk bekerjasama dalam setiap sesi terapi yang diatur menambahkan rasa sebal di hati Rania.

Hati yang rimas mula bergetar indah tatkala kehadiran Rania berjaya menghapus bayang-bayang silam dan menyuntik keyakinan buat dirinya. Usaha meraih kepercayaan Rania membuahkan hasil apabila cinta yang dihulur disambut penuh kasih. Dan sekali lagi lafaz akad nikah meniti di bibir Irham Zahri dengan tekad yang perkahwinan ini akan menjadi akadnya yang terakhir. Tiada lagi selepas Rania!

Tatkala dibuai keindahan menikmati alam berumah tangga, hubungan Rania dan Irham Zahri bergoncang dengan kehadiran Zalia yang menaruh dendam dan juga sikap melindungi Fazriq.

Mampukah akad yang dilafaz menjadi akad terakhir yang kekal sehingga ke hujung nyawa?

“Kerana aku mula mengerti betapa indah cintamu, Betapa agung dan tulus kasih sayangmu, Kini aku bersumpah, kau yang terakhir buatku….”
Advertisement

No comments

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.