Sinopsis Drama Sayang Papa Saya Tak

January 25, 2017
Sinopsis Drama Sayang Papa Saya Tak? Astro Ria dan Astro HD pada tahun 2017 bakal menayangkan drama bersiri terbarunya bertajuk Sayang Papa Saya Tak?. Drama ini adalah adaptasi dari novel karya Hanni Ramsul dan disiarkan dengan tajuk yang sama.

Drama ini dibintangi oleh Emma Maembong, Hisyam Hamid, Aida Rahim dan ramai lagi. Diterbitan oleh Suhan Movies & Trading Sdn Bhd dan pengarah Amie Maziah.

Sinopsis Drama Sayang Papa Saya Tak?


Sayang Papa Saya Tak mengisahkan tentang seorang bapa tunggal yang membesarkan anaknya seorang diri. Dia berkahwin buat kali kedua tetapi menghadapi masalah dengan sikap isteri barunya yang mata duitan.


Sinopsis Drama Sayang Papa Saya Tak


No. ISBN:- 978-967-0874-22-7
Jumlah muka surat:- 680
HARGA SEMENANJUNG : RM24.00, AHLI : RM20.00
HARGA SABAH/SARAWAK: RM27.00 , AHLI : RM23.00

Farish mengahwini Raisya atas desakan ibunya walaupun dia tidak suka pada gadis mata duitan itu kerana anaknya terbiar tanpa kasih sayang seorang ibu setelah kematian Kasih. Anaknya perlukan seorang ibu dan dia sendiri tidak kuat untuk menjaga anaknya itu. Mereka berkahwin dan mula mencipta kisah yang penuh warna-warni dalam rumah tangga mereka. Saling mengenali satu sama lain, Raisya memberi impak positif untuk dia bangkit semula. Perlahan-lahan dia mula jatuh cinta untuk kali kedua, memberi ruang untuk Raisya sesuaikan diri sebagai seorang isteri.

Namun… emosi Raisya terdera dengan kehadiran Azyan, kawan baik arwah Kasih dan juga Aleya, bakal tunang Fakhrul, adik kembar Farish yang turut meninggal dunia bersama Kasih.




“RM100,000.00 Encik Farish? Yang tak gatal pun mesti jadi gatal.”- Raisya.

Kalau begitu ragamnya, bagaimana Farish tidak pening dengan Raisya?

Bagaimana akhirnya kisah Farish dan Raisya agaknya? Apakah mereka terus bertahan dengan dugaan sekeliling mereka atau akhirnya Raisya mengalah? Apakah rahsia di sebalik Raisya menerima bayaran sebanyak itu daripada Farish? Adakah dia mampu menjaga sikecil yang kehilangan ibunya itu?

Dalam episod 4, Raisya dan Farish berlakon suka antara satu sama lain demi mengaburi mata ibunya. Jika tidak, perkahwinan mereka akan dibatalkan. Farish pula berbelah bagi bila Azyan jadi penyibuk ambil tahu tentang perkahwinannya. Sementara itu, Raisya dah mula sukakan dengan Qalish sikecil yang comel. Akhirnya Raisya dan Farish berkahwin secara ringkas tanpa kehadiran rakan-rakan Raisya. Azyan pula tak habis-habis cuba menggoda Farish.

Selamat menonton drama Sayang Papa Saya Tak di Astro Ria & HD bermula 9 Januari 2017. 

No comments:

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.