Header Ads

Sinopsis Drama Dia 60 Episod Slot Akasia TV3

Advertisement
Sinopsis Drama Dia, Slot Akasia Lakonan Janna Nick Dan IrwanSyah. Pengarah Indonesia Omar Aly Adly berkolaborasi dengan pengarah Malaysia, Eoon Suhaini untuk drama bersiri sebanyak 60 episod terbitan Orangetree Productions yang bakal disiarkan TV3 Oktober depan.

Antara pelakon utamanya adalah Janna Nick. Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner, 22, dipilih membintangi drama bersiri 60 episod berjudul Dia bagi tayangan slot Akasia di TV3.
Sinopsis Drama Dia 60 Episod Slot Akasia TV3

Ini adalah projek drama panjang pertamanya sejak terbabit dalam bidang lakonan. Sebenarnya beliau lebih suka terikat dengan drama yang memerlukan komitmen lama. Dengan itu, dia dapat bekerjasama dan belajar dengan semua kakitangan produksi.

Katanya lagi,
“Kalau anda perasan saya kerap berlakon drama bersiri berbanding telefilem. Saya tak kisah kalau berjumpa orang yang sama setiap hari. Bagi saya perkara itu menjadikan hubungan seseorang pelakon dengan semua orang di lokasi penggambaran lebih rapat. Saya pula memang sukakan suasana kekeluargaan ketika menjalani penggambaran,”.

Antara pelakon lain yang terlibat adalah Irwansyah, Zahirah Macwilson, Janna Nick, Adi Putra dan ramai lagi. Drama Dia ini mengandungi 60 episod dan diarahkan oleh Eoon Suhaimi.

Sinopsis Drama Dia Slot Akasia Lakonan Janna Nick Dan Irwan Syah


Drama DIA jadi sejarah antara drama Akasia terpanjang pernah dihasilkan. Drama ini adalah drama kerjasama antara Malaysia dan Indonesia dan khabarnya akan ditayangkan dalam bulan Oktober. Benar atau tidak, kita tunggu aje lah ye..

Dalam kesempatan ini saya nak share sinopsis drama DIA ini.

Aina (Zahirah Macwilson) merupakan adik tiri kepada Adit (Irwansyah) berkelana ke Kuala Lumpur selepas kematian ayah mereka. Drama Dia merupakan sebuah naskhah yang dipenuhi dengan kisah cinta dan konflik yang melibatkan watak-watak utamanya.

Sementara itu, Adit, seorang pemuda jujur dan rajin bernama telah menerima surat wasiat arwah bapanya. Adit bakal mewarisi empayar perniagaan di Malaysia. Pelbagai rintangan dan dugaan harus dilalui untuk merealisasikan impian arwah bapanya.

Apakah yang terjadi kepada Aina, Aira dan Adit ketika bertemu di KL. Adakah mereka akan berebut wasiat yang ditinggalkan.

DIA, ditunjangi Irwansyah seagai Adit, Janna Nick (Aira), Izara Aishah (Emelda), Zamarul Hisham (Hafiz), Sandrinna Michelle Skornicki (Icha Aulia) serta dibantu gabungan pelakon Malaysia dan Indonesia lain antaranya, Emma Maeombong, Farouk Hussein, Aleza Shadan, Adi Putra, Kevin Andrean, Tatiana Sivek, Juliana Moectar serta Adhitya Alkatiri.

Selamat menonton drama panjang 60 episod ini dan ambil iktibar dari apa yang dipaparkan.
Advertisement

No comments

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.