Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Jul 28, 2017

Sinopsis Drama Korea The Bride of Habaek

aynora nur
Sinopsis Drama Korea The Bride of Habaek. Sekarang saya sedang menonton drama korea di TvN yang dah 2 hari boleh bersiaran pulak. Biasanya hanya mereka yang melanggan saluran tersebut aje dapat tengok. So, apa lagi.. tersenyum lebar bila dapat tengok drama korea di saluran tersebut. Kebanyakan drama yang segar dan baru belaka.

Drama ini macam drama fantasi jugak gayanya. Siapa yang tak tengok dari awal episod memang tak berapa faham. So korang kena lah download episod yang dah lepas tu ya...

Sinopsis Drama Korea The Bride of Haebaek

Sinopsis Drama Korea The Bride of Habaek


Kisah romantik dan percintaan antara Water God Ha Baek (Nam Joo-Hyuk) dan Psikiatrik So-A (Shin Se-Kyung). Drama ini tentang doktor wanita, So Ah (Shin Se Kyung) yang mendapat tawaran sebagai tawanan water god Ha Baek (Nam Joo Hyuk), dan menjadi hamba suruhannya..

Kalau nak tengok setiap episod yang dah lepas, anda boleh tonton di pautan di bawah:

πŸ’–πŸ’–πŸ’– link πŸ”ŠπŸ”Š THE BRIDE OF HABAEK πŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜Ž 

Antara pelakonnya adalah Shin Se-Kyung dan Nam Joo-Hyuk.

Profile

Drama: Bride of the Water God 2017 (literal title)/ The Bride of Habaek
Director: Kim Byung-Soo
Writer: Yoon Mi-Kyung (original comic), Jung Yoon-Jung
Network: tvN
Episodes:
Release Date: July 3, 2017 --
Runtime: Mondays & Tuesdays 22:50
Language: Korean
Country: South Korea

Jumlah episod belum diketahui. Siaran drama The Bride of Habaek adalah siaran tertunda dari Korea, lewat 24 jam. 

Selamat menonton. 

aynora nur / Author & Editor

Mykarya.com adalah blog perkongsian e-novel, cerita korea dan drama melayu.

2 comments:

  1. saya suka cerita korea kerana pelakon yang cantik dan hensem..

    boleh feeling -feeling sikit..

    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. pelakon dia org mmg cantik dan berbakat..

      Delete

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates