Enter your keyword

Showing posts with label novel terpakai. Show all posts
Showing posts with label novel terpakai. Show all posts

Jul 16, 2013

Status Hati:Dia Milikku ~ Ayumi Syafiqah

By On 16.7.13
Harga Asal: RM21.00 ~ SOLD
Harga Tawaran : RM17.00 (free postage)
Muka Surat : n/a ms
Terbitan : Kaki Novel Enterprise
Status : Baik/Sederhana/Buku Lama

Sinopsis di belakang kulit buku:

Illsya Kirana, gadis cantik berkerjaya yang punya ramai peminat. Namun, masih tiada walau seorang lelaki pun yang mampu menawan sekeping hati miliknya. Bagi Kirana, selagi seorang lelaki yang kacak, kaya, berkerjaya, berpelajaran tinggi, romantik dan setia tidak muncul di depan mata, selagi itulah dia tidak akan berkahwin. Sikapnya yang pemilih itu nyata amat merisaukan emaknya, Kamariah.

Bagi Kamariah, usia dua puluh enam tahun telah melayakkan seorang gadis untuk mendirikan rumah tangga. Lantas atas persetujuan Kirana, dia bertindak mencarikan jodoh untuk anak gadisnya itu. Dengan bantuan adik perempuan Kirana, Kamariah menemui rakan lamanya, Dahlia di Facebook. Kebetulan ketika itu, Dahlia juga sedang mencari jodoh untuk anak lelakinya.

Saat bertentang mata dengan Edryzal, Kirana sedar ada satu perasaan halus menyentuh hatinya. Tetapi sayang, lelaki itu langsung tidak menunjukkan minat untuk menjalinkan hubungan dengannya. Sikap dingin lelaki itu seakan-akan melumpuhkan impian perkahwinan indah Kirana.

Kirana terkejut apabila Edryzal setuju untuk menyuntingnya sebagai isteri. Tetapi dia tahu, lelaki itu menerimanya atas dasar permintaan orang tua mereka. Puas berbolak-balik dengan hati sendiri, Kirana akhirnya menerima tetapi dengan syarat, pertunangan mereka haruslah diikat untuk tempoh setahun. Dia tidak mahu lelaki itu menikahinya tanpa rasa cinta dan semata-mata kerana orang tua mereka.

Berjayakah Kirana menjadikan impiannya satu realiti? Mampukah dia membuat lelaki itu jatuh cinta padanya sebelum tarikh pernikahan mereka tiba? Dan, bisakah dia menerima seandainya dia tahu ada nama gadis lain yang sudah terukir indah di hati Edryzal?

“Mungkin dia dingin, mungkin dia kaku, mungkin juga dia kayu... tetapi apabila status hati hanya tertulis namanya, maka hanya dia milikku dan hanya aku yang berhak atas cintanya.”

Pelangi Cinta Buat Suami ~ Acik Lana

By On 16.7.13
Harga Asal: RM30.00
Harga Tawaran : RM25.00 (free postage)
Muka Surat : n/a ms
Terbitan : Kaki Novel Enterprise
Status : Baik/Sederhana/Buku Lama

Sinopsis di belakang kulit buku:

Kata orang cinta itu mampu hadir dari pelbagai rupa, segi dan cara. Kadangkala datangnya langsung tidak mampu diramal oleh jiwa, begitu saja.

Imanina : Kerana sebuah diari, perasaan cinta di hati wujud serta merta. Dia terpesona, kagum dan terpukau dengan kata-kata indah itu kerana menyedari betapa beruntungnya menjadi wanita yang dikasihi seorang suami dengan sepenuh hati.

Tengku Qalif : Cintanya kepada Liyana umpama langit yang tidak bersempadan, umpama udara yang
memenuhi bumi, dan sebuah kehilangan membuatkan separuh nyawanya mati. Kerana cintanya satu, mustahil untuk dia memberi rasa serupa kepada yang kedua.

Menyedari keadaan Tengku Qalif yang bagaikan 'mayat bernyawa' Imanina tekad mahu membahagiakan lelaki bergelar duda itu. Namun Tengku Qalif berterusan menolak dan menepis setiap bantuan darinya.

Dan ketika Imanina melamar Tengku Qalif dengan sebuah perkahwinan, perasaan benci di hati kian memuncak. Semakin jauh mengelak, semakin dekat Imanina menghampiri. Dan kerana sebuah cabaran, akhirnya Tengku Qalif terpaksa bersetuju untuk menikahi Imanina.

Perkahwinan yang awalnya dialas dengan kebencian perlahan-lahan berubah menjadi perkahwinan kedua yang terlalu bermakna untuknya. Ketika bahagia merantai hubungan mereka, ada malang datang bertandang. Perpisahan tidak terduga meletakkan Imanina di tempat Tengku Qalif seperti suatu masa dahulu. Sama tidak berbeza.

Namun kemunculan seorang lelaki di pertengahan jalan sengsara membuatkan hati Imanina terbelah dua. Perlukah dia kekal setia dengan sumpah janjinya kepada orang yang telah tiada? Dan ketika tangan bersedia untuk menyambut huluran cinta yang lain, ada sesuatu merentap
semula tangannya.

Dugaan masih mendatang dan mungkinkah selepas ribut, taufan dan hujan, pelangi itu masih kekal setia di langit?

“Percayalah kasih… kesetiaan ini, Kesetiaan yang tak kau duga.”

Pukul 3.00 Pagi... ~ Aina Emir

By On 16.7.13
Harga Asal: RM23.90
Harga Tawaran : RM18.00 (free postage)
Muka Surat : n/a ms
Terbitan : Karnadya Solutions
Status : Baik/Sederhana/Buku Lama

Sinopsis di belakang kulit buku:

Pukul 3.00 pagi sudah menjadi sinonim dengan ritma otaknya kerana di waktu begitu dia sering berlegar-legar di alam maya, terutama di blog Kuntum Merah Jambu. Maklumlah pada siang hari, dia bekerja di sebuah syarikat ICT. Pada waktu malamlah dia aktif dengan bisnes online nya.

Pun begitu, Dania atau 'Nia' berdepan dengan masalah bekalan yang sering kali terputus. Ketika itulah, lelaki kacak tapi 'brutal' bernama Danish muncul sebagai hero. Danish beria-ia memaksa abangnya Anas untuk
membantu Nia. Semestinya ada udang di sebalik mi goreng, itulah sangka Nia.

Dania juga mempunyai masalah dalam keluarga. Ibu dan ayah tidak sehaluan. Malah, bertimpa-timpa musibah
datang memberi tekanan.

Sementara itu, kehadiran bos berpersonaliti 'enigma' di tempat kerjanya sering kali buat Nia jadi bingung.

Ada ketika Khairin garang macam singa, ada masa dia jadi macam anak kucing. Tentunya lelaki genius itu mampu menggoyahkan perasaan Nia, mungkin kerana 'kepelikan' dan 'keunikan' yang ada pada dirinya. Lagipun, bukankah Khairin memang ada hati pada Dania?

Tetapi... siapa pula agaknya yang suka benar mengganggu Nia di awal pagi? Keadaan itu kadang-kadang
membuatkan dia rimas dan sakit hati. Sesungguhnya, Dania tidak pernah teringin untuk bermadu kasih
dengan hak orang.

Pukul 3.00 Pagi, membincangkan perasaan 'baik' vs 'jahat'. Apakah mungkin label 'baik' pada Dania mampu untuk berubah? Bukankah dia sekadar manusia biasa yang tidak lari daripada melakukan kesilapan?
Tapi... kenapa Kak Rina marah-marah dan menganggap Dania tidak bijak dalam urusan memilih calon?

Buat Yang Tersayang ~ Maya Rasyidah

By On 16.7.13
Harga Asal: RM19.90
Harga Tawaran : RM16.00 (free postage)
Muka Surat : 496ms
Terbitan : Alaf 21 Sdn Bhd
Status : Baik/Sederhana/Buku Lama

Sinopsis di belakang kulit buku:

Sekiranya mahu melanjutkan pelajaran dalam bidang kedoktoran, Syira wajib berkahwin dengan calon suami yang dipilih ayahnya. Dia terpaksa akur dengan syarat itu demi cita-citanya yang satu.

Belumpun diijabkabulkan, dia bagaikan sudah ditalak. Airy yang tidak mahu bertemu dengannya sehingga sah menjadi suami isteri, terang-terangan memberitahu sudah ada kekasih yang mengisi jiwanya. Dalam pada diri redha, hati Syira terluka. Dia turutkan jua permintaan Airy untuk berlakon sebagai pasangan yang bahagia.

Perwatakan Syira yang bijak dalam segala hal sedikit demi sedikit menawan hati Airy tanpa disedarinya. Syira sangat sempurna sebagai wanita dan isteri. Kerana ego, tergamak dia menghancurluluhkan perasaan Syira. Bersama cinta yang sudah bertunas untuk si suami, Syira tekad membawa diri. Apabila tiba masanya, dia kembali. Namun, mengapa Airy terlalu baik padanya? Mungkin Airy mahu memadukannya. Mungkin juga mahu menceraikannya! Walau apa jua yang terjadi, dipujuk hati agar tabah menghadapi.

Sayang Awak, Sayang ~ Murni Aqila

By On 16.7.13
Harga Asal: RM26.00
Harga Tawaran : RM20.00 (free postage)
Muka Surat : 704ms
Terbitan : Alaf 21 Sdn Bhd
Status : Baik/Sederhana/Buku Lama

Sinopsis di belakang kulit buku:

SUATU tragedi yang menyayat hati terjadi menyebabkan Junaira dan Haziq yatim piatu, lalu tinggal di rumah Datin Ros yang sangat baik. Tetapi Nazif... menyampah sangat dengan mereka berdua. Asyik menjeling sahaja. Suka cari pasal pulak tu! Bagi Junaira, kalau nak lawan api, mestilah dengan air. Sebelum anak Datin Ros itu kenakan dia, dia mesti kenakan Nazif balik.

Bila Nazif cuba menyakitkan hati Junaira, hatinya sendiri yang sakit. Junaira suka berloyar buruk. Juga suka buat lawak yang entah apa-apa. Tetapi kadang-kadang dia berasa lucu juga. Namun, amanah Datin Ros yang mahu dia mengahwini Junaira, bagai satu malapetaka baginya. “Aku tak faham kenapa aku disuruh kahwin dengan kau. Sebab aku sayangkan mummy, aku terpaksa terima jugak. Hati aku ni sakit setiap kali pandang muka kau tu, sakit sangat. Semuanya disebabkan kau tu...”

Walaupun Junaira tahu kesudahan hubungannya dengan Nazif, cinta untuk lelaki itu kekal tersemat dalam jiwa. Sehinggalah akhirnya, dia tahu kenapa Nazif membenci nya.

Jujur Aku Setia ~ Eka Fahara

By On 16.7.13
Harga Asal: RM25.00
Harga Tawaran : RM19.00 (free postage)
Muka Surat : 640ms
Terbitan : Alaf 21 Sdn Bhd
Status : Baik/Sederhana/Buku Lama

Sinopsis di belakang kulit buku:

SEMUSIM telah berlalu, Kristal terus berlari meninggalkan kenangan cinta yang tidak kesampaian. Walaupun kasihnya terhadap Farish sedalam lautan,...

PULANGNYA Raniya dari London ke Malaysia hanya untuk merawat hati. Di rumah tok wan dan tok mama dia menumpang kasih. Dia mahu melupakan sejarah cinta yang tidak kesampaian. Namun, hidupnya jadi haru-biru apabila Hardy cuba merampas kasih sayangnya terhadap kedua-dua orang tua itu. Bertekak siang malam dan bermasam muka untuk menentukan siapa yang berhak menjaga mereka sudah menjadi mainan hidup. Tanpa sedar, ada perasaan halus berputik di hati masing-masing.

Bunga-bunga cinta mula berkembang. Apabila berjauhan, seorang merindu dan seorang lagi menanti kepulangan. Ah, itu cuma mainan perasaan! Mana mungkin mereka jatuh cinta? Makin cuba ditepis perasaan kasih, makin ia bercambah di jiwa. Hardy akur, dia juga pernah putus cinta. Untuk menambat hati Raniya bukannya mudah. Gadis itu jinak-jinak merpati. Luaran nampak lembut, tetapi dalaman sangat keras hati. Kelu lidah Raniya untuk berbicara tatkala lelaki itu berani mengucapkan kata sayang kepadanya. Dia boleh terima ucapan keramat itu, tetapi siapa Fasya di hati Hardy?

Jul 13, 2013

3 Kata Hati ~ Norzailina Nordin

By On 13.7.13
Harga Asal: RM22.00
Harga Baru : RM18.00 (termasuk postage)
Tajuk: 3 Kata Hati
Penulis: Norzailina Nordin
Status Buku : Baik/Sederhana/Lama
Muka Surat:

 

Untuk baca review novel ini, boleh layari website ini. 


Feb 22, 2012

Sayangku Merajuk ~ Ayu Emelda

By On 22.2.12


Harga Asal: RM21.00**SOLD
Harga Tawaran : RM15.00 (Free Postage)Mukasurat: 504m/s
Terbitan: Alaf 21 Sdn Bhd @ Grup Buku Karangkraf
Status : 10/10 (Elok)

Sinopsis di kulit buku:


BULAN MADU Aireen hanya bertahan seketika apabila ijab dan kabul seakan-akan termeterai tiga bulan. Akhirnya, lima tahun dia ditinggalkan dalam gerhana. Wanita mana tak meradang... hati mana yang tak sengsara?

Pertemuan semula terjadi tanpa diduga. Shahir kembali demi memburu sekeping hati sedingin iceberg! Sayangnya, pujukan itu hanya dipandang sepi. Langsung tiada erti!

Dendam Aireen bukan satu mainan. Dia tegar mengalihkan cinta pada lelaki lain. Biar Shahir merana... biar padan dengan muka dia!

Bagi Shahir pula, cintanya terhadap Aireen adalah yang pertama dan terakhir. Walaupun rajuk isterinya panjang berjela, dia tidak mungkin sesekali mengalah!

Mungkinkah kesabaran sebagai seorang suami akan kecundang jua akhirnya?

Andai Kau Jodohku ~ Liza Zahira

By On 22.2.12


Harga Asal: RM19.00
Harga Tawaran : RM14.00 (Free Postage)
Mukasurat: 510m/s
Terbitan: Alaf 21 Sdn Bhd
Status : 10/10 (Elok)

Sinopsis Belakang Kulit Buku:

Riana Syuhada Adam, gadis wartawan yang begitu komited dengan kerja dan tidak suka berbicara soal jodoh. Hatinya sekeras kerikil hingga dia tidak mudah jatuh cinta. Namun jauh di sudut hati, dia masih menyimpan janji setia dengan teman sepermainan sewaktu kecilnya, Minul. Kepada lelaki itu sahajalah disandarkan harapan untuk menggapai bahagia.

Hidupnya yang tenang, tiba-tiba menjadi kacau bila menjadi mangsa tipu muslihat dan kuasa mistik manusia bejat yang akhirnya menemukan dia dengan Danish Haiqal. Terlepas daripada saat getir dan selamat di sisi pemuda itu, membuatkan hati Riana tidak keruan. Danish berjaya meruntun hatinya. Malah, Danish turut menyimpan perasaan terhadapnya.

Pertalian antara Danish dan Syed Aminul membuatkan keadaan semakin kusut! Danish dan Syed Aminul sebenarnya sepupu! Malah, Riana sendiri mendapat tahu bahawa Syed Aminul sudah pun berkahwin.

Riana kecewa. Lelaki yang diharapkan untuk menggapai kebahagiaan tidak mungkin menjadi miliknya. Haruskah dia mendambakan cintanya pula itu kepada Danish, sedangkan Danish sudah berjanji akan menyatukannya dengan Syed Aminul? Sayangnya... Riana tidak tega bermadu!



Sila rujuk mykarya.net untuk review sepenuhnya!

Sesuci Kasih Seorang Isteri ~ Dzie Tyea

By On 22.2.12


HARGA ASAL: RM19.00
HARGA TAWARAN: RM14.00 (Free Postage)
MUKASURAT: 598m/s
PENERBIT: Kaki Novel Enterprise
STATUS : 10/10 (Elok)

Sinopsis belakang buku:

Isha…walau apapun yang terjadi, cinta abang hanya untuk sayang. Ampunkan abang kerana menduakanmu. Sesungguhnya manusia hanya mampu merancang, Dia jualah yang menentukan segala-galanya.

Sofea…hadirmu bukan pintaku. Tetapi, mengapa kau sanggup memburu cintaku walaupun kita tidak pernah saling mengenali? Siapa aku sebenarnya padamu?

SESUCI KASIH SEORANG ISTERI…luahan hati dari kaca mata seorang suami yang berhadapan dengan dugaan hidup di alam rumahtangga. Luahan hati yang bias menyentuh perasaan anda…

May 25, 2011

Novel Terpakai ~ Kasih Antara Kita

By On 25.5.11




Ingin mendapatkan novel terpakai - Kasih Antara Kita karya Aleya Aneesa? Juga terdapat pelbagai jenis buku terpakai untuk dimiliki. Semua buku kelihatan masih baru kecuali dinyatakan sebaliknya.

Sesiapa yang berminat, sila klik di sini.

Buat masa ini kos penghantaran adalah percuma.

Terima kasih.

Ikhlas,

Admin
mykarya.net

Jun 15, 2010

Salam Taj Mahal ~ Sharifah Abu Salem

By On 15.6.10

HARGA ASAL: RM15.00
HARGA TAWARAN: RM8.00
M/SURAT: 357ms
STATUS: TERPAKAI


CATATAN:


Buku masih elok, cuma warnanya agak kuning sedikit. Gambar di atas adalah dari buku asal.


SINOPSIS:


Di hujung pencarian itu mereka terpaka jatuh, bangun dan berlari kembali. Ibarat mengejar bayang, semakin dihampiri, semakin jauh pula jarak memisahkan. Kehidupan mereka seperti berada dalam satu perlumbaan yang belum nampak penghujungnya. Siapakah yang bakal menjadi pemenang?

ASHAkah yang baru berada di garis permulaan...FATIHAHkah yang sedang tercari-cari penghujung larian atau MASTERJIkah yang sedang menghitung langkah akhir ke garisan...

Pertemuankah yang bakal menghapus kerinduan? Atau apakah darah merah itu lambang keagungan kasih, cinta dan pengorbanan?

SALAM TAJ MAHAL...
Salam kerinduan
Salam kemanusiaan.

Jun 10, 2010

Permaisuri ~ A. Ghani Abdullah

By On 10.6.10


HARGA ASAL: RM9.90
HARGA TAWARAN: RM5.00
M/SURAT: 180ms
STATUS: ADA/ TERPAKAI
NOTA: ** Gambar dari buku sebenar.
SINOPSIS:

Apa Kata Hati ~ Ebriza Aminnudin

By On 10.6.10

HARGA ASAL: RM15.90
HARGA TAWARAN: RM7.00
M/SURAT: 351ms
STATUS: ADA/ TERPAKAI

SINOPSIS:
***Sila rujuk muka belakang buku.***

Jun 8, 2010

Getaran ~ Sulaiman Salleh

By On 8.6.10


HARGA ASAL: RM13.90
HARGA TAWARAN: RM7.00
M/SURAT: 219ms
STATUS: ADA/ TERPAKAI
@@Sila klik pada gambar untuk baca sinopsis@@

May 7, 2010

Dakapan Rindu ~ Fatin Nabila

By On 7.5.10

HARGA ASAL: RM18.00
HARGA TAWARAN: RM9.00
M/SURAT: 476ms
STATUS: ADA/ TERPAKAI

SINOPSIS:

Cerita yang membuai perasaan anda ini mampu membawa anda menyelami kisah seorang gadis bernama Suraya yang dihina dan dicaci oleh kakak sendiri.

Dalam diam, dia bercinta dengan seorang pemuda bernama Ezhar tanpa diketahui oleh ayahnya yang menentang keras anak-anak bercinta ketika masih belajar. Namun, untuk mengejar cita-cita Suraya merelakan pemergian Ezhar ke luar negara yang ingin melanjutkan pelajaran.

Bulan berganti tahun, namun dia tidak mendengar khabar berita dari lelaki itu. Dia akhirnya terpaksa menurut keputusan ayahnya yang ingin menjodohkannya dengan Norman walaupun hatinya masih menunggu kepulangan Ezhar.

Haruskah dia terus berlaku setia andai diri seolah dipersiakan? Haruskah dia membutakan mata dan hati, mengharap pada yang tidak pasti? Tergamakkah dia meleraikan janji yang ditaburi sendiri? Di mana pendiriannya?

Dia perlu yakin pada kata hati! Yang pasti, dia tidak mahu tewas untuk kesekian kalinya!

May 6, 2010

Kasih Antara Kita ~ Aleya Aneesa

By On 6.5.10


**SOLD**
HARGA ASAL: RM19.90
HARGA TAWARAN: RM9.90
M/SURAT: 528ms
STATUS: ADA/ TERPAKAI

SINOPSIS:

Emelda sama sekali tidak menduga begini lipatan takdir yang dijanjikan untuknya. Namun dia tetap pasrah dan reda dengan setiap ujian yang datang. Yakin... Sesukar mana pun perjalanan hidup, masih ada keindahan dan kemanisan yang akan dikecapi.

Lantaran itu, dia rela bila melihat derita yang ditanggung oleh si kakak. Jika inilah yang dinamakan pengorbanan, dia tahu dia telah melakukan pengorbanan yang tidak ternilai harganya. Masa depan dan harga diri! Namun, apa pilihan yang dia ada?

“Tapi... dalam hidup ini tidak semua yang kita ingini akan kita dapat malah kadangkala kita terpaksa berkorban hati dan perasaan. Apa lagi bila melibatkan perasaan orang lain.”

Akur dengan kata-kata itulah, Emelda akhirnya rela memperjudikan nasib bersama Aril Fatah. Meskipun saat memandang wajah itu tidak ubah seperti melihat kertas putih. Tapi demi Atiea dan Dania, dia tetap mencuba sedaya yang boleh. Walaupun dia tahu, bila kebenaran terbongkar, dia yang akan karam sendiri!

“Benarkah perkahwinan tanpa cinta itu teguhnya seperti sebuah istana pasir? Diusik ombak, pasti akan goyang. Apatah lagi jika gelombang yang tiada taranya.”

Lantas hati kecil Emelda bertanya, “Inikah balasan atas pengorbanan yang kulakukan selama bertahun-tahun ini?”

Sedangkan dalam waktu yang sama, Aril Fatah leka memikirkan kata-kata tulus Hakimi yang lebih kepada cabaran. “Kalau benar sayang, berusahalah untuk mendapatkan cintanya!”

Selagi Ada Dia ~ Aisya Sofea

By On 6.5.10




HARGA ASAL: RM19.90

HARGA TAWARAN: RM9.90

M/SURAT: 512ms

STATUS: ADA/ TERPAKAI




SINOPSIS:



PERTEMUAN tanpa dirancang telah membuka pintu hati Arianni untuk mengenal erti cinta. Apatah lagi, lelaki itu berjanji menjadikan dia sebahagian hidupnya, berjanji bahawa segalanya mampu ditangani dan berjanji akan mempertahankan cinta mereka.

Namun, kasih yang disulam, janji yang dimaterai terlerai akhirnya bila terbongkar satu rahsia yang tidak terduga. Sebagai wanita bermaruah, Arianni nekad menoktahkan segala impian. Cinta pertamanya harus dibuang jauh daripada kotak ingatan. Lelaki itu bukan untuknya.

Tahun berlalu... hadirlah lelaki baru dalam hidupnya. Sayangnya, pintu hati dia masih tertutup rapat. Rasa terluka itu masih ada. Baginya, cinta kedua tidak membawa sebarang makna; tiada keikhlasan, tiada kejujuran. Lalu bagaimana? Selama manakah lagi harus dia tunggu untuk mengecap nikmat kebahagiaan? Terlalu memilihkah dia?

Yang Sebenarnya ~ Aisya Sofea

By On 6.5.10


HARGA ASAL : RM19.90
HARGA TAWARAN: RM11.00
M/SURAT: 512ms
STATUS : ADA/ TERPAKAI



SINOPSIS:

TIDAK semua cinta itu berbalas. Inilah yang terjadi kepada Eddie.Akibat cintanya ditolak oleh Nazirah, sepupunya, dia nekad membawa diri ke London. Hatinya perlu dirawat. Kelukaan Eddie mendapat simpati daripada Nadhiya, adik Nazirah.Melalui kiriman e-mel dan YM, Nadhiya sentiasa meyakinkan Eddie bahawa cinta akan datang lagi. Namun, hati Eddie belum terbuka untuk mencari pengganti.

Seiring waktu berlalu... cinta Eddie semakin memekar. Dengan semangat baru, Eddie pulang bersama cinta untuk Nadhiya. Malangnya, kalimat keramat itu tidak terucap dari bibirnya, apatah lagi Nadhiya melayannya seperti seorang abang. Eddie jadi panasaran. Akibatnya, mereka sering bertelingkah tanpa sebab. Nadhiya memendam rasa...

lelaki itu seperti memusuhinya. Semuanya harus dirungkaikan. Eddie perlu berterus terang tentang perasaan sebenarnya. Dan Nadhiya pula mesti menyedari bahawa cinta baru Eddie adalah untuk dirinya!

May 4, 2010

Arjuna Hati ~ Norzailina Nordin

By On 4.5.10
Harga Asal: RM??
Harga Tawaran: RM9.00
Status: Ada/ Terpakai


SINOPSIS:

Dalam usaha Azahari membongkar misteri harta pusaka moyangnya Shabudin di York, England, dia telah terjerat dalam cinta terhadap Serena, anak gadis Swanson, peguam yang diamanahkan untuk menguruskan harta pusaka tersebut. Kerana menyedari dia bakal berhadapan pelbagai dugaan di rantau orang, Azahari menyediakan diri selengkapnya demi rasa tanggung jawab terhadap keluarga dan keturunan terdahulu. Namun berhasilkan misi pencarian Azahari terhadap pusaka tersebut? Bagaimana pula perasaan cintanya terhadap Natrah yang muncul pada saat-saat dia terpaksa menghadapi pembedahan kerana ulser yang serius.