Drama Nur 2 Slot Samarinda TV3 Dan Sinopsisnya

Drama Nur 2 Slot Samarinda TV3. Saksikan lagi sekali drama hebat ini. Jalan ceritanya yang rapat sekali dengan tema kehidupan kita semua. Umpama menayangkan semula kehidupan harian dari segelintir kita yang selama ini tak ramai berani membukanya secara terang- terangan.

Drama Nur kembali lagi. Ya!! Kali ini dengan judul Nur 2. Bersiaran menerusi slot samarinda mulai 02 April 2019 akan datang. Pelakon masih gandingan Syafiq Kyle dan Amyra Rosli. Watak Juita dihidupkan untuk meruntuhkan kebahagiaan Ustaz Adam dan Nur. Juita lakonan Azar Azmi.

Drama Nur 2 menyaksikan kemunculan pelakon asalnya seperti Amyra Rosli, Syafiq Kyle, Raja Atiq, Fatimah Abu Bakar, Datuk Jalaluddin Hassan, Noorkhiriah dan Azhan Rani.

Jom kita tengok sikit sinopsisnya. Drama yang bakal menggegar malam anda dengan paparan kisah kehidupan yang sarat pengajaran.

Drama Nur 2 Slot Samarinda TV3 Dan Sinopsisnya


Sinopsis Drama Nur 2 Slot Samarinda


Nur 2 (2019) ialah sebuah drama televisyen yang bersifat Islamik dan sarat dengan pengajaran. Drama ini menfokuskan tentang perbezaan kehidupan masyarakat yang dilabel sebagai golongan 'pendosa' dan juga golongan 'beriman' daripada perspektif masyarakat sekeliling.

Antara watak penting yang kita nantikan perubahannya adalah Kak Aisyah dan suaminya Hamadi. Adakah Aisyah masih membuta tuli setia dan taat kepada suaminya. Adakah Hamadi masih lagi belum bertaubat dan masih menipu duit masjid di belakang isteri dan bapa mertuanya?

Dalam drama Nur 2, ada watak baru bernama Juita yang dilakonkan oleh Azar Azmi. Ia adalah watak sampingan antagonis yang bakal menjadi dalang dalam rumahtangga Nur dan Ustaz Adam.

Juita adalah seorang yang tidak dapat dijangka tindakannya. Apakah yang akan dilakukan untuk meruntuhkan mahligai Nur?

Pelakon, Azar Azmi, mengaku gementar apabila dipilih menjayakan watak antagonis bernama Juita dalam drama rantaian, Nur 2. Kehadiran watak berkenaan dijangka menambahkan lagi konflik dalam drama yang pernah mencipta fenomena apabila ia ditayangkan menerusi TV3 dulu.

Pengarah Shahrulezad Mohamideen, dan bakal ditayangkan di TV3 mulai 2 April 2019. Drama OST adalah bertajuk Bimbang nyanyian Marsha Milan.

Semoga kita semua mendapat manfaat daripada drama yang ditayangkan.


Share:
spacer

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN ANDA: