Promosi Lelong Buku Online Di Bookcafe Dari 6 - 13 Oktober 2016

loading...
Lelong Buku Online Di Bookcafe Dari 6 - 13 Oktober 2016. Anda pencinta buku tak kira apa pun genrenya? Anda sedang cari buku yang ada promosi sehebat 60%? Tak percaya? Jangan tak percaya dik, saya pun dah terpaku. Kat mana lagi kalau bukan di gedung buku online Bookcafe. Macam-macam buku ada...

Membaca bukan sahaja amalan yang baik tetapi dengan banyak baca pelbagai genre bacaan, kita menjadi lebih berkarisma. Kita lebih yakin diri bila banyak membaca.

Kalau minat baca novel, anda boleh juga tengok novel-novel yang dilelong dengan promosi sehingga 50%.

Promosi Lelong Buku Online Di Bookcafe Dari 6 - 13 Oktober 2016


Promosi Lelong Buku Online Di Bookcafe Dari 6 - 13 Oktober 2016

Ada 50 tajuk buku yang dilelong pada harga promosi 60%. Aduhaiii...murah sangat ni, sesiapa yang teringin nak beli buku banyak-banyak tetapi pda harga murah, inilah masanya! jangan fikir dua kali beb!

Sementara itu ada 500 tajuk buku yang dijual pada harga promosi lelong 50%., 700 buah tajuk buku dilelong pada harga promosi 30%. Tak percaya jugak?

Baca: PROMOSI LELONG BUKU ONLINE BOOKCAFE HARGA HEBAT MURAH!!  

Antara kategori buku-buku yang terlibat adalah buku agama, buku bisnes, novel dan fiksyen, kanak-kanak dan remaja, buku umum, buku indie, rujukan sekolah dan banyak lagi.  

Yang istimewanya ada percuma DVD masakan dengan setiap pembelian.

No comments

TINGGALKAN KOMEN ANDA:

Powered by Blogger.